söndag 22 maj 2011

En pysselhäxa behöver en katt.

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen. Detta beror på att jag varit extremt dålig på att pyssla. Det är bara sån jag är. Jag är periodare kan man säga. :)
Under vissa perioder pysslar jag för fullt för att sen tappa suget i ett par månader. Igår kväll, efter en hel dag utomhus, tog jag fram stickningen igen och då kom den där lyckokänslan tillbaks. Den där rofyllda känslan av tillfredställelse som man känner när man skapar något.

Men nu till något helt annat. Runt midsommar får vi tillökning i familjen. Då flyttar SE*TreTroll's Cyclops hem till oss. Cyclops, eller Chuck Morris som han kommer heta hos oss (hihi), är en Maine Coon-kille. Alla ungarna i kullen är döpta efter x-men. Trots att resten av familjen tycker att Wolverine var det coolare namnet så föll jag för Cyclops första gången jag såg bilder på honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar