tisdag 15 mars 2011

Nu händer det grejer på stickfronten.

Nu var det nästan dags för ett stickinlägg tycker jag. Har haft så mycket nya stämplar och blommor att leka med på senaste tiden så mina stickprojekt har blivit lidande. Men nu har jag fått hem mer garn till koftan så nu kommer suget tillbaks. Började på det andra framstycket igår kväll. Fördelen med stickningen är att man kan krypa upp i soffan med en kaffe eller te och bara slösticka framför tv:n. Stickning är verkligen en mysig hobby.

Vi var och hälsade på mina föräldrar i Göteborg i helgen och då tog jag med knappsjalen för att kunna sticka lite på vägen. Tyvärr blir jag lätt åksjuk men jag passade på att sticka lite medans maken var inne på Kvantum och handlade.

Och här har vi min vinst som jag skrev om i förra inlägget. Hon var riktigt snabb på att posta. Vet inte vad det ska bli av det men nu kliar det ännu mer i stickfingrarna efter nya roliga projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar