söndag 6 februari 2011

Kram.

Mitt första kort glömde jag fota innan jag gav bort det. Men nu har jag fotat kortet som maken ska få på alla hjärtans dag. Det är ett väldigt enkelt kort, jag behärskar inte riktigt alla tjusiga tekniker som scrappare använder sig av ännu. Jag har precis börjat leka med mina Tombowpennor så jag ville ju såklart ha en fin motivstämpel att färglägga. Inte heller det behärskar jag riktigt ännu men jag märker framsteg varje gång. Och hur illa det än ser ut för en van "kortmakare" så kommer maken ändå tycka att det är ett mästervärk :D

Jag är inte riktigt nöjd med att håret på flickan blev väldigt gult men jag har bara 5 pennor ännu så det får duga.
Fy vad självkritisk jag är haha, jag som blir så irriterad på folk som är såna.

1 kommentar:

  1. Det blev ju grymt med Tombow-pennorna! Så himla kul att du tyckte om dem! :D

    SvaraRadera